Problemet med fakturona via Kivra löst

Som många tyvärr märkt så fanns det en bugg i systemet när fakturor slickades med Kivra. Denna bugg och problemet är nu åtgärdat av vår systemleverantör. De tidigare utsända fakturor via Kivra ska därför inte betalas. Enklast avbryter man betalningen och markerar den som hanterad.

Nya fakturor kommer sändas ut inom kort via Kivra. Det är den nya kommande fakturan som ska betalas senast 31/8.

OBS! Detta gäller endast de medlemmar som erhållit fakturan via Kivra och gäller inte de som fått faktura via brev med Posten eller via e-post direkt till sin mailbox.

Lämna en kommentar